Mαrizειιε

Alla inlägg under november 2013

Av Mαrizειιε - 27 november 2013 19:49

Hejsan, igår så hade vi lite träning inför julshowen. Vi var så många fler än förra året och det tog lång tid innan vi var klara. Jag och min bästis Cissi ska sjunga två låtar tillsammans och jag en ensam. Välkommen hem, lår det brinna och inte den där tän ett ljus och låt det brinna utan en annan. Sedan ska jag sjunga Stars dance av Selena Gomez själv. Det ska nog bli bra. 


Vi har tjuvstartat lite hemma nu med julpynt. Vi har redan tagit fram tomtar, små som stora. Små änglar och ljuslycktor står lite överallt. Dukar finns också framme. Det är också bestämt att plastgranen ska tas fram i helgen och den ska pyntas. Men det blir mycket och göra eftersom det är bara mamma och jag som bor här. Jaja man ska inte klaga. 


Jag håller fortfarande på att lära mig hur jag ska göra med musik och videos. Så ha tålamod ;)

/Marizelle

Av Mαrizειιε - 24 november 2013 14:06

Alltså igår va det 1DDay och för er som inte vet vad det var, så sändes det 7 timmars live med One direction. Om du inte visste att det skulle vara så vet du nu. Det finns inspelat men kommer bara vara uppe i 24 h så tills kl 8 tror jag. Men iaf så hade jag massa snacks och läsk. Det var väldigt roligt, jag somnade ungefär vid kl. 2 så jag missade lite mer än väntat för det gick i övertid med 50 min. Så då blev sändninge 7 h och 50 min (och 35 sek för att vara exakt :D) Men det var sååå roligt. Länken finns lite längre ner om ni vill titta. Så eftersom jag inte fick sova så mycket så är jag väldigt trött men jag måste överleva. För imorn är det skolal igen :P Och nu kom jag på att vi har tyska glosor xD Okej men jag måste gå då...


Länk till 1DDay: https://www.youtube.com/watch?v=ET4rM4TnJgg


Ha så kuuuul! :)

/Marizelle

Av Mαrizειιε - 17 november 2013 19:43

Hej


Den här bloggen kommer att innerhålla musik..

Jag älskar att sjunga så det kommer jag också dela med mig av :)

/Marizelle

Tidigare månad - Senare månad

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards