Mαrizειιε

Alla inlägg under maj 2014

Av Mαrizειιε - 12 maj 2014 20:27

Jo nu är det så att jag och Sanne har gjort en Bloppis på instagram. Den heter STCKLM_BLOPPIS. Vi har inte lagt ut någonting än. Vi skapade den nyss så aa. Det kommer mer en bara kläder. T.ex böcker, och andra saker hehe. Kolla gärna in den :) Vi ses när vi ses herrå ;*


/Marizelle

Av Mαrizειιε - 4 maj 2014 15:12

Jaa... Pengarna går åt när man är köpsugen. Mamma och jag drog till stan och gick in på Media Markt och det slutade med mycket färre money än innan. Men det var lyckade köp, inget skräp som vi inte behöver, typ haha. Och jag vill bara säga, innan jag fortsätter, att jag har inte uppdaterat bloggen för att min laddare till datorn gick sönder så datorn ladda ur... hehe. Så, men ni går vi vidare till vad vi köpte. Först å främst, en datorladdare (isn't that obvies), sedan så köpte vi en kaffebryggare, högtalare till ipad, ipod, iphone och dator... typ. A men så köpte vi oxå "hörlurar" haha aa. Typ det, men jag har oxå andra saker att berätta. Tjejerna kom hit till mej igår och vi firade mej. Så då fick jag mina presenter, och vi hade sååå kuul!! Johanna och vickan kom hem till mej en timme innan för att hjälpa mej med tårtan o så. Sedan så kom Cissi -.- för hon va en halvtimme tidig... Tack Cissi <3 haha. Men så kom alla och vi gjorde klart tårtan och så började vi fylla vattenballonger.. Mitt i allvatten så bara satte vi oss ner o käka. Såå kul! Vi satt o snacka o garva. Efter ett tag så vare dags för att öppna alla presenter!  Jag visar er imorn vad jag fick för jag måste plugga snart men.. aa. Men efter det så typ men nu möööste ja gå :) Herrå


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards