Mαrizειιε

Alla inlägg under juni 2014

Av Mαrizειιε - 11 juni 2014 18:26

Idag så hade vi tävlingar mellan mentorsgrupperna. Precis innan semefinalen så låg im grupp på andra plats, Andreas lag på första plats och Kristofers lag låg på sista plats. Så därfö tycker inte jag att dom borde ha fått vara med eftersom att dom låg sist. Iaf så vet jag inte vem som vann för det var jättekonstigt. Plus att, detta är vad JAG tycker, dom fuskade. För dom sa att dom var klara innan dom var det och då riktas alla blickar mot dom vilket gjorde att vi förlorade mer tid. Även om vi fick 5 sekunder försprång. Men nu när jag tänker på det, vrf fick VI i mitt lag 5 sekunder försprång när vi inte låg först. Och om vi nu hade fått flest poäng (vilket jag inte vet om vi hade men asså bara OM) så vrf låg vi inte först då? Förvirrande. För om det var nått lag som egentligen skulle fått försprång så borde det ju vara Andreas lag eftersom att de låg på första plats. Och sedan vill jag bara påpeka att vi inte kunde få ut flörtkulan ur mjölkpaketet för att det int satt på rumpan som på alla andra. men men.. nu tänker ni säkert att jag är en väldigt dålig förlorare. Men det är fel för jag är bara lite dålig förlorare.... haha men iaf så har det varit en gansja bra dag idag. Nu ska jag dansa och träna lite :) Byee


/Marizelle

Av Mαrizειιε - 6 juni 2014 21:25


   Jame hej. Jag lovade ju att jag skulle lägga upp bilder från Kefalonia men problemet är att det går inte att ladda upp dom! Jag blir galen. Så istället för att inte skriva alls så skriver jag lite om idag o den kommande veckan. Idag så har jag inte gjort så himla mycket. Jag var nere med mamma till Centrum och köpte lite grejjor. Jag köpte ett litet blått värmeljus till mitt sovrum och presenter till mina brööder. Sedan gick vi till ica och handlade mat. När jag kom hem så fixade jag på mitt rum och sedan satte jag mig vid datorn. Idag så käkade jag oxfilé o sånt hahah. Vi kollade samtidigt på Frozen. Jag har tjatat på mamma att jag vill se den med henne. Så äntligen, asså jag har ju sett den ett par miljoner gånger innan men ändå. Sen så har jag inte verit till någon nytta alls. Imorn å ska ja o sanne dra till brösjön o lalla runt. Sedan ska vi väll dra hem till mej. Vi ska sova hos mej så det ska bli jättekuul. På söndag ska jag hem till pappa o käka lunch och ge grabbarna sina presenter. Kommer nog stanna där ett tag. Sen ska jag hem o sööva antar jag hehe. På måndag så är det skola igen. Har ingen aning om hur "schemat" ser ut i skolan denna vecka. Så, men efter skolan ska jag hem till pappa igen o käka middag där. Mamma kommer hem sent så det känns ganska passande :) På tisdag ska jag o Cissi på sista "sånglektionen". Eller det är mest repetion med våran sånglärare till skolavslutningen. Sedan ska jag typ inte göra nått alls. På fredag är det skolavslutning, fan va tiden går fort. Aa sen ska jag på konfaläger som helt förvirrar mig. Trodde att det var heltid i en vecka men det är bara på dagtid ._. så okeej. A men nu ska jag gå o dansa och träna. Håller på och gör en dans till Problem av Ariana Grande. Så hejdåå :*


/Marizelle


btw ska jag göra en offentlig insta? xD kommentera gäärna <3

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards