Mαrizειιε

Alla inlägg under november 2014

Av Mαrizειιε - 30 november 2014 19:22

För det första: Glad första advent 

För de andra: Vilken dag :D

 

Jag gick typ åtta för att bli upphämtad och skjutsad till kyrkan. Eftersom att jag är med i kören så jag var med och firade advent. Det var trevligt och mysigt. Vi läste böner o traddeluttan och vi sjöng. Sen när vi var klara med allt det så gick alla ner till församlingshuset förutom de som skjutsade mej, prellen och en vän till ena som skjutsade mej. De heter alltså Jonny och Maria. Det var så gulligt! Vi stog alla längst fram framför altarringen. Då tog Jonny fram en ask och öppnade den. Där i var två guldringar och han gick fram till Maria o sa inte vill du gifta dej med mej för han sa: Maria, vill du förlova dej med mej? Och OMG va söööööta de är!!! det gjorde definitivt min dag.

 

Så sen när vi var klara där så åkte vi till vårsta och jag skulle hem till pappa. Jag hade gjort planer med cissi att vi skulle åka skridskor senare på dagen men ishallen va stänkd så det sket sig. Efter att ha följt med pappa till soptippen så släppte han av mej hos cissi. Vi ritade först sen satte i oss och kollade på Once Upon A Time. Det var good good. Sen åkte jag hem och här är jag nu. Finns inte så mkt mer att säga. Varken The Originals, The Vampire Diaries eller The 100 har kommit ut än så mitt liv är ganska tråkigt just nu. Borde planera vad jag ska köpa till folk i julklapp så det kommer jag vara upptagen med, hejdå då haha :*

 

/Marizelle

Av Mαrizειιε - 29 november 2014 19:55

Jag erkänner, jag suuuuger på att uppdatera! Och jag har egentligen ingen andlednig till att sita och dra upp meningslösa ursäkter så jag kan ju iaf berätta vad som händer :)


Mycket i plugget, betyg sätts snart. Vi har precis gått med i en skrivartävling då vi i nian ska skriva krönikor. Jo, precis, jag går i nian om du inte visste det. Jag har inte så mycket mer att säga om den so let's move on. Aktuellt just nu är val av gymnasium. Jag var på öppet hus idag på Påhlmans och träffade samt lite vänner. Det verkade va ett drömgymnasium.. typ. Aa iaf så ska jag söka dit och hoppas på att komma in. Sen så var jag ju faktiskt på #KFK i fredags  så hade jag på mej mina favourite jeans of all times som jag hade sytt ihop, efter att de hade spruckit lite. När jag börde mej ner för att ta upp min väska så sprack dom igen, fast ännu värre.. Jag blev så stressad för jag ville inte bli sen. Jag insåg också att ja va tvungen att göra mej av med två par jeans till. Vilken jävla panik, så idag efter öppet hus på Påhlmans så åkte ja o mamma till city och shoppade. Hon köpte tvp par jeans till mej haha så jag är nöjd nu. Men en sak som får mej lite stressad också är att jag måste rensa ur min byrå + garderob. Men vart fan ska jag lägga dom sakerna?? Vi har inget förråd ännu så jaa, va ska man gööra. Men jag har lite planer på g. Vilket inte kommer hända på ett tag. Men det blir en lite överraskning. Kanske till sommaren... kanske hösten, vi får se. jo men inte så mycket annat intressant i mitt liv. Jo btw jag och min bäääästa schmuck ska åka skridskor imorn. De blir kul. Vi måste nog byta skridskor för en dag, hennes är lite för små för henne o mina lite för stora för mej såå.. Men nu ska jag mysa i soffan, ha en trevlig kväll <3


Puss Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards