Mαrizειιε

Alla inlägg under december 2014

Av Mαrizειιε - 31 december 2014 23:45

Heeej hoppas att ni har det bra!! Jag har det jättebra! Hoppas att det nya året blir bra <3

Av Mαrizειιε - 29 december 2014 11:15

Jo snart är det ju nyår så istället för att sitta hemma och tråka i lägenheten, som alla andra är, så ska vi åka och fira nyår med min moster. Jises vilken lång mening det blev. Iaf så åker vi imorn och tåget går 8:33 så måste gå upp kl 6 på morgonen eftersom att tåget går från T-centralen. Men så idag måste jag packa och så har jag gjort en spotifylista som är 3h och 23min. 


Aja nu tvingar mamma mej att göra mej i ordning för gon vill gå till Tumba c :( orkar intee... hejdå :|

Av Mαrizειιε - 26 december 2014 21:07

Idag var jag och mamma nere i tumba och kollade på lite kläder och andra saker. Im so exited för jag jag har köpt så mycket grejer som jag är nöjd över. Eftersom att jag fick två presentkort med 300 på båda så hade jag chansen att titta runt ordentligt. Så jag köpte en jacka that i absolutely love!! Sen köpte jag en typ ganska lång stickad tröja som är hur len som helst! Eftersom att det är ganska kallt ute nu så köpte jag en tjock halsduk som är lite vintermönstrad. Pappa köpte ett läppglans som har ganska bra pigment men om man vill ha lite mer färg så kan man ju ha ett läppstift under. Vilket jag såg till att köpa så att det matchade med läppglanset. Jag köpte ochså en blending brush som kommer komma till användning. Sen fick jag lite saker av mamma haha.. Aja nog om det. Imorn så ska jag träffa en polare.. eller egentligen två. På dagen ska jag träffa en polare och vi ska kolla på lite Once Upon A Time. Sen när hon ska hem så ska ja träffa en annan polare som ska sova över här :) Så vi får hoppas att allt går som planerat. 

Av Mαrizειιε - 24 december 2014 22:52

Hejsan svejsan, här är lite bilder från min jul! Hoppas ni haft en bra jul och att ni också fick besök från tomten :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Av Mαrizειιε - 23 december 2014 20:13

Jag skulle klipp ihop videon på min Room Tour men IMovie fuckar så det verkar inte bli nått än...


Iaf så är det ju julafton imorn and im so exited!! På morgonen så ska jag öppna några, typ 2-3, julklappar på morgonen. Se ska jag hem till pappa och käka, kolla på kalle, öppna julklappar o sånt :) Sen ska jag hem och käka lite och öppna ännu mera julklappar. Thats the basics for mah day tomorrow.. Så imorn får vi hoppas på en massa bilder! Det ska bli sååå kul! I år har jag typ inte önskat mej nånting men det spelar egentligen ingen roll. Helst vill jag ha pengar för jag håller på att spara till en Canon at the moment. Men det bästa med denna jul är att jag får fira jul med båda mina familjer! Så hoppas jag att tomten hinner titta förbi innan han drar hem igen ;) hare bra så hörs vi imorn :*

Av Mαrizειιε - 21 december 2014 14:45

Hej alla ni där ute. Idag är det ju fjärde advent, vilket betyder att julen snart är här. Jag har köpt allt jag behöver och jag och mina vänner har bytt julklappar och sånt. Jag fick duschkräm, badskum, bodylotion och allt detta var granatäpple. Sedan fick jag rött nagelack som ärligt talat var den finaste röda som jag sett :) nej men asså tonen i den är jättefin och den håller sig ett bra tag även utan topcoat. Men idag så har jag omdekorerat mitt rum lite så ska filma lite ikväll o se om jag blir klar.. så aa vi får se hur det går :) 



Av Mαrizειιε - 16 december 2014 18:25

Hejsan :) Idag var inte någon speciell dag. Bara en vanlig dag typ. Jag åkte hem direkt efter skolan och fixade lite mys. Caramelkaffe m marshmallows o en polkagris :) Det satt jag och drack inne på rummet på min fakepäls. Med musik och en brasa på datorn. Fixade lite julklappar och så medans jag åt en kaka. Just nu sitter jag i soffan och äter vindruvor. Imorn ska jag och Ami till skäholmen efter skolan och shoppa lite, handla lite nödvändiga saker... MEn jag mår inte så jättebra heller. Stannade hemma ikväll istället för att gå på kören för jag har ont i magen. Tror det beror på stress för jag har såååå mycket just nu. Min vecka:


Måndag: Va me kompisar

Tisdag: Plugga, sen på kvällen: kör

Onsdag: Skärhplmen med Ami

Torsdag: Julmarknad som gör att jag missar genrep för julavslutningen

Fredag: Julavslutning där jag ska va me o sjunga


Sedan så har vi matteprov på onsdag o efter lovet. Jag är med i balkometen och pluggar som fan för att få bättre betyg. Men jag antar att jag får skylla mej själv som tar på mej så mycket ansvar så jag försöker o inte klaga. Det var allt för idag haha så vi hörs puss


       

Av Mαrizειιε - 13 december 2014 17:17

I torsdags så blev jag upphämtad och skjutsad till kyrkan. Jag hade på mej en gul/beighe klänning och svarta skor. Över det hade jag en kavaj-jacka och en circlescarf. I kyrkan träffade jag kören och vi övade en gång  inför Lucia och sen gick vi ner för att käka julbord med alla andra som hade kommit. Vi var väldigt många och vi hade det hur roligt som helst. Att få var en del av detta och bli välkommnad med öppna armar är det bästa som finns. Alla är välkommna, no matter who you are. När vi hade ätit och skrattat klart var det dags att gå upp till kyrkan igen. Kören bytte om till sina kåpor och hade glitter i håret. Maria hjälpte mig att sätta på mig kronan och tända ljusen. Det var sju ljus i den vackra kronan och ja, jag var Lucia :D Det var så roligt och nervöst. Men vi klarade oss igenom det hur bra som helst. Imorn så kommer det låta så fint med barnkören och Unga Röster så det kommer bli riktigt kul. Igår så var det ju fredag så då gick jag på KFK (kyrkansfilmkväll) Men innan det så gick jag på ledarutbildningen. Där pratade vi om tystnadsplikt och planerade lite andra festliga events. Sedan på kvällen så bakade vi pepparkakor på kfk och dekorerade dem. De blev så fina och vi hade så kul. Men mer väntar. Längtar verkligen tills allt händer. Det är få mycket så jag vet nästan inte vart jag ska vägen. Men allt löser sig och jag får snart koppla av. 


Gissa vem ^^

 

Mums...

 

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards