Mαrizειιε

Direktlänk till inlägg 23 december 2014

Fuck IMovie - Julafton imorn!

Av Mαrizειιε - 23 december 2014 20:13

Jag skulle klipp ihop videon på min Room Tour men IMovie fuckar så det verkar inte bli nått än...


Iaf så är det ju julafton imorn and im so exited!! På morgonen så ska jag öppna några, typ 2-3, julklappar på morgonen. Se ska jag hem till pappa och käka, kolla på kalle, öppna julklappar o sånt :) Sen ska jag hem och käka lite och öppna ännu mera julklappar. Thats the basics for mah day tomorrow.. Så imorn får vi hoppas på en massa bilder! Det ska bli sååå kul! I år har jag typ inte önskat mej nånting men det spelar egentligen ingen roll. Helst vill jag ha pengar för jag håller på att spara till en Canon at the moment. Men det bästa med denna jul är att jag får fira jul med båda mina familjer! Så hoppas jag att tomten hinner titta förbi innan han drar hem igen ;) hare bra så hörs vi imorn :*

 
 
Micelise

Micelise

23 december 2014 21:39

Gud vad tråkigt med Imovie saken :(
- Michelle

http://www.michelise.bloggplatsen.se

Mαrizειιε

24 december 2014 22:44

Jaa! Jag var så glad över att jag faktiskt för en gångs skull filmade men så funkar det inte :( Men ha en god jul!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mαrizειιε - 22 februari 2015 00:45

halloj :P  idag är det lördag.. nej för klockan är 00:48 så klockan är snart 1 och det är söndag hahahahah iaf så tänkte jag berätta om min vecka.. min hemska vecka..  I måndags så kom jag på att jag hade två lexor som skulle göras. Och det kom...

Av Mαrizειιε - 16 februari 2015 19:13

Nemen heej det var ett tag sedan :) Jag har egentligen inte så mycket att skriva men ville bara se till att uppdatera nåån gång. Jag va på bio förra helgen och såg Taken 3 och den var jättebra. Jag vet inte riktigt om den va bättre än 1:an men den va...

Av Mαrizειιε - 31 januari 2015 21:52

Idag så var jag och min bästis inne i Skärholmen centrum i ungefär 6 timmar. Vi tittade på klänningar, skor och smycken. Vi hittade inte så många klänningar som vi kunde ha men det fanns så många fina. Jag hittade en blå som jag blev lite kär i men d...

Av Mαrizειιε - 25 januari 2015 19:11

Igår va jag på kalas hos min kusin som fyllt 11. Vi hade det jättetrevligt. Han fick massor av pengar och ett kassaskop. Kassaskopet var verkligen en hitt. Efter en stund så blev det mat, köttfärssås med spagetti. Den bästaa jag någonsin ätit! När vi...

Av Mαrizειιε - 20 januari 2015 17:56

Idag så var det en ganska bra men lite för seg dag i skolan. Jag hade hemkunskap och bild så det var nog höjdpunkterna för denna dag. På hemkunskapen så bakade vi kladdkaka, eller ska jag säga rinnkaka istället? Vi hade inte tillräckligt med tid så d...

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards