Mαrizειιε

Alla inlägg under september 2014

Av Mαrizειιε - 15 september 2014 16:05

Wohoo måndag... Det ända som håller mej vid liv är att det är en chill dag. Men jag fick reda på att jag får min dator imorn igen.. Så det ska bli skönt. Nu vet jag inte vad jag ska säga. Ni får stå ut med detta korta inlägget. Den här saken ska jag göra på slöjden: 


 


önska mej lycka till, det kan behövas :P Puss


/Marizelle

Av Mαrizειιε - 11 september 2014 06:40

Inte för att den är så god men ändå. Jag är jättetrött och vill gå och lägga mej igen. gar ingen aning om vad som väntar idag förutom att jag och Elin ska räkna röster från skolvalet... Sen efter skolan har jag och the uniform sång. är inte så taggade för det men jag är inte så taggad över nånting just nu. Men nu så måste jag gå och göra mej i ordning för skolan. Har ingen aning om vad jag ska ha för kläder eller hur jag ska ha håret. Antar att jag får gå int-shirt och tovigt hår? aja puss på er


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards