Mαrizειιε

Direktlänk till inlägg 6 april 2014

30 min i skogen, wohoow

Av Mαrizειιε - 6 april 2014 13:37

I helgen hade vi lite besök från käraste Norrland! Björn kom ner och va här i helgen. Han pratade norrlänska som jag saknat som en flodhäst. Men första natten så sov jag faktiskt inte hemma. Jag åkte direkt hem till Sanne på fredagen efter skolan för att sova där. Men typ precis när vi kom hem till henne så ringde hennes kompis Emma och undrade vad vi gjorde. Vi gjorde ju inget så vi sa att hon kunde komma över om hon ville. Då bestämde vi tt hon skulle komma innan midagen så hon kunde käka med oss och sen sova med oss. Vi hade jättekul haha tycker jag iaf. Vi hoppade studsmatta en hel del.Vi GICK sedan till vårsta och vi fick gå genom skogen som tog frecking 30 minuter! Tillslut kom vi ju fram så vi va vid linbanan och klätterställningen haha.. mm såna är vi... Men iaf så efter ett tag så kom Simon och Hannes.. Haha aa medans vi åkte linbana... hahahahah aa men iaf så gick dom bort till uteklassrummet o där aa. Så sen kom Vickan och Linnea och va där för att träffa Simon och Hannes. Dom va där borta och vi gick till ICA för att handla lite mumsiga saker. Godis, frukt, mer och lite sånt. Sen var vi ju tvugna att komma hem på nått sett. Så antingen fick vi vänta en timme eller hur länge det nu var. OCh på vägen kunde vi ju inte gå för där skulle bilarna inte se oss innan de kör på oss... hah nej men, så vi fick gå i skogen, igen. Men nu var det ju inte lika ljust som innan så det var ju... mysigt.. eller inte. Sen när vi kom tillbaka hem till Sanne så packade vi in grejerna och så gick vi ut och hoppade studsmatta om jag minns kvällen rätt. Vi körde blindbock och lite roliga grejjjer. Vi hade roligt men det blev kallt så vi gick in och åt mumsiga saker. Vi började kolla på filmen ego som var ganska bra men vi blev alldeles för trötta. Emma hade redan somnat då filmen börjat. Sanne och jag stängde datorn och la oss under täcket. Innan det så sa Sanne: Vi kan ju ligga o prata lite!? :) Jo så blev de jue... inte. Sanne somna typ direkt så ja bara låg där o.. Jahapp, vad ska man göra nu då? Sen efter ett tag så somnade jag. På morgonen vaknade jag några gånger men somnade snabbt om. Sen kl 11 så ropade Sannes mamma att det snart var dags för korv. Så vi alla satte oss upp och småpratade med varandra. Emma berättade att hon hade vaknat på natten. Men hon var inte inne i rummet, utan hon låg utanför rummet och låg på golvet och sov. Så hon fick knalla in igen och lägga sig på madrassen igen. När vi kom ner så gick vi och va med Hugo och sen så var korvarna klara... sen så gick dagen förbi. Orkar inte hålla på och skriva i detalj. men iaf så idag var jag kyrkvärd, ensam. För Moa o Cissi var "upptagna" haha. Moa var det men inte Cissi, bara att hon inte hade nått sätt att komma till Vårsta. Aja så jag kom dit iaf och fick hjälpa till att skiva gurka och skära paprika. Men när jag höll på med paprikan så hände nått! Du dun dun.... Jag skar mej hahaha. Så jävla klantig som jag är så men sen upptäckte jag att det var en liten paprika i den stora paprikan. hehe aa. MEn allt flöt på som det skulle efter det. Nu blir det lite rulltårta, mörk choklad och latte. mums Byee


/Marizelle

 
 
The Unicorn

The Unicorn

8 april 2014 09:39

Jag dör av skam för att jag inte kom! Jag skulle ha GÅTT dit!
#skamsen :c

http://unicornrandomness.bloggplatsen.se

Mαrizειιε

8 april 2014 14:41

......... to late

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mαrizειιε - 22 februari 2015 00:45

halloj :P  idag är det lördag.. nej för klockan är 00:48 så klockan är snart 1 och det är söndag hahahahah iaf så tänkte jag berätta om min vecka.. min hemska vecka..  I måndags så kom jag på att jag hade två lexor som skulle göras. Och det kom...

Av Mαrizειιε - 16 februari 2015 19:13

Nemen heej det var ett tag sedan :) Jag har egentligen inte så mycket att skriva men ville bara se till att uppdatera nåån gång. Jag va på bio förra helgen och såg Taken 3 och den var jättebra. Jag vet inte riktigt om den va bättre än 1:an men den va...

Av Mαrizειιε - 31 januari 2015 21:52

Idag så var jag och min bästis inne i Skärholmen centrum i ungefär 6 timmar. Vi tittade på klänningar, skor och smycken. Vi hittade inte så många klänningar som vi kunde ha men det fanns så många fina. Jag hittade en blå som jag blev lite kär i men d...

Av Mαrizειιε - 25 januari 2015 19:11

Igår va jag på kalas hos min kusin som fyllt 11. Vi hade det jättetrevligt. Han fick massor av pengar och ett kassaskop. Kassaskopet var verkligen en hitt. Efter en stund så blev det mat, köttfärssås med spagetti. Den bästaa jag någonsin ätit! När vi...

Av Mαrizειιε - 20 januari 2015 17:56

Idag så var det en ganska bra men lite för seg dag i skolan. Jag hade hemkunskap och bild så det var nog höjdpunkterna för denna dag. På hemkunskapen så bakade vi kladdkaka, eller ska jag säga rinnkaka istället? Vi hade inte tillräckligt med tid så d...

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards