Mαrizειιε

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Mαrizειιε - 31 augusti 2014 21:12

Jaa... jag har varit hemma, gick till tumba, varit hemma igen hela dagen typ. Intressant va!? nej men jag vaknade och låg kvar i sängen med datorn ett tag. Sen så sa mamma att hon städa och rota i kartongerna på hennes rum. Så då ville jag oxå städa. Ja vet, jag VILLE städa haha... så det gjordejag. Sen gick mamma och jag till tumba och handlade. sen kom vi hem och jag fortsatte städa med hög musik. Sen satte jag mej vid datorn och skypa med Sanne. Vi skypade tills det blev middag. Jag åt lax och ris. Det var gött. Sen skypa Sanne o jag igen. Vi bestämde oss för att vi ska åka till skärholmen på fredag. Vi behöver båda handla lite saker. Nu chattar vi och snart ska jag nog duscha.. Det här är vad jag tänkte köpa:


bb-cream

nylonstrumpor

blendingbrush

circle-skirt 


aa det är de ja kommer ihåg iaf..

Nu måste jag duscha och gå och lägga mej :) följ min och sannes insta där vi lägger upp det vi ritar :) @sketchar99 hare gött och sov som på moln puussss <3 <3


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards