Mαrizειιε

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Mαrizειιε - 16 februari 2015 19:13

Nemen heej det var ett tag sedan :) Jag har egentligen inte så mycket att skriva men ville bara se till att uppdatera nåån gång. Jag va på bio förra helgen och såg Taken 3 och den var jättebra. Jag vet inte riktigt om den va bättre än 1:an men den var bra! Den va spännande och aa allt sånt :P Och sen så har mitt liv inte varit så speciellt antar jag hahah.. men aa på onsdag är det tyskaprov som gäller. Taggad... Och på fredag är det studiedag så det ska bli jätteskönt. Sen näst vecka så kommer jag ha sportlooov :D fan va sköönt! Men det va allt hahahhaha Cx men ska försöka att uppdatera meera :P byee

Tidigare månad - Senare månad

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Tidigare år

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards