Mαrizειιε

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Mαrizειιε - 25 januari 2015 19:11

Igår va jag på kalas hos min kusin som fyllt 11. Vi hade det jättetrevligt. Han fick massor av pengar och ett kassaskop. Kassaskopet var verkligen en hitt. Efter en stund så blev det mat, köttfärssås med spagetti. Den bästaa jag någonsin ätit! När vi hade ätit och det hade gått ett tag så bestämde vi oss för att gå ut. Vi gick bort mot en backe med pulkor och snowracers. Vi hade jättekul! Vi åkte nerför backen, kastade snöbollar och skrattade. Ja ramlade några gånger i snön medans jag misslyckat försökte kasta snöbollar. Jag hade bara jeans så det blev jättekallt efter ett tag så jag gick in. Där inne satt alla runt bordet och skulle börja fika. Jag bestämde mej för att va lite olydig och tog lite tårta och några kakor. And it felt good! 


När jag kom hem upptäckte jag att jag hade glömt min mobilladdare hos min kusin så mobilen va körd. Men idag så ringde jag o kollade om jag kunde komma över och hämta den. Det kunde jag så det var bara att göra sej i ordning och gå ut. På bussen satt det nån läskig kille. Han kolla på klockan o börja klappa händerna.... men som tur var så gicka han inte av på samma öde plats som jag haha. När jag kom hem till min kusin så visade det sej att jag hade lämt mina vantar också. Jag är inte förvånad.. Men allt gick bra, jag stannade en stund så jag kunde ladda mobilen lite innan jag gav mej ut igen. Medans mobilen laddade så fick jag se lite bilder från när de hade varit i Italien (med de menar jag mina kusiner och deras föräldrar/min moster och hennes man). Sen så åkte jag hem igen och har inte lyckats göra nått vettigt av mitt liv. Så just nu håller jag på att laga mat. Det blir Oxfilé och pommes a la MeMeMe. Så nu måste jag gå och kolla till pommesen som är i ugnen :) bye

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards