Mαrizειιε

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Mαrizειιε - 31 januari 2015 21:52

Idag så var jag och min bästis inne i Skärholmen centrum i ungefär 6 timmar. Vi tittade på klänningar, skor och smycken. Vi hittade inte så många klänningar som vi kunde ha men det fanns så många fina. Jag hittade en blå som jag blev lite kär i men den var för stor :( Alla klänningar i den butiken som var i vår storlek va slutsålda. Vilket var ganska surt. Men vi gick in på bubbleroom och där hittade vi lite också. Jag provade två och ville prova två till men de skulle precis stänga så jag han inte. Vi gick in på Deichmann men hittade inte så många skor där heller. Vi gick till alla möjliga butiker och vi hamnade i en butik där jag definitift kommer köpa hårsaccesoarer. Tyvärr så tog jag inga foton på dom men jag har bilder på 3 klännigar och ett par skor :D Dom är riktigt fina men vet inte om jag kommer orka gå i dom hela kvällen. Även om vi inte hittade varken skor eller klänningar så hade vi riktigt kul! Här kommer lite bilder:


Nr 1 - Blå lång klänning - Little Fairies 

 


Nr 2 Vit kort klänning - Bubbleroom 

 


Nr 3 - Aprikos lång klänning - Bubbleroom

 


Nr 4 - Svarta högklackade skor - Deichmann (ja vet att mina blodådror syns jättemkt)

 




Vilken klänning tyckte du va finast? Jag gillade den blåa mest :)

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards