Mαrizειιε

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Mαrizειιε - 16 februari 2014 15:53

Jo jag gjorde ingen tag i fredas eller igår för jah kunde inte. Hade så jäkla fullt upp. Så då va de avklarat. Nu så tänkte jag snacka om filmen Frost. Den reckomenderas STORT! DEn är så jäkla bra!!! En av mina favvofilmer. JAg älskar låtarne Do you want to build a snowman, Love is an open door, Let it go (inte demi) och For the first timen in forever. Jag kmr förmodligen lyssna sönder dom. 


Förut idag så var jag i kyrkan oxå. Vi var först på gustjänst, sen korde vi lite lekar. Vi hade oxå "frågestund" om kärlek, vänskap, sex och relationer och liknande. Det var kul... mm så nu är man hemma och planerar hur man ska göra tills på onsdag. Ses Byee


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards