Mαrizειιε

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Mαrizειιε - 23 februari 2014 21:05

Vad för slags musik gillar du? - Olika :) Mest One Direction
Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?) - Dom säger att jag sjunger bra...
Berätta om ett härligt minne kopplat till musik - Haha när vi va i klassrummet så stände Ami ner si dator utan att stänga av musiken. Hon kom på det och öppnade locket utan att säga nått. Musiken börja spela ganska högt o dom sa: I dont know what to do.. hahaha så passande. Det låter ganska tråkigt men det var jättekul! (nått i den stilen)
Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det, vilket blir det? - Gitarr eller piano :D
Tipsa om något intressant som har med musik att göra - Detta kanske inte är nått intressant men det är ett tips: Lyssna på den mysik du gillar och inte vad andra vill att du ska lyssna på. Låt ingen trycka ner dej för vilken musikstil du har :)
Hiss & Diss - Musik - All musik är bra på sitt eget sätt så det finns igen diss men hiss: (enligt mej) One direction :D
5 låtar du rekommenderar - Right now - One direction | I see fire - Ed Sheeran | In summer - Josh Gad | Drunk in love - Beyoncé | Summer love - One direction



Gå med i 365 utmaningen HÄR

 


/Marizelle

Av Mαrizειιε - 23 februari 2014 20:54

Idag åkte sanne o jag till stan. Det finns inte så mycket att säga. Vi gick runt o kollade lite. Har egentligen inget att säga men ibland så måste man helt enkelt bara skriva. Jag har precis kollat klart på filme: She's the man. Den är jättebra. Rolig och så... aa. Mörkt är det. Jag trodde att det skulle bli ljusare snart men nepp. Så fort snön försvinner så blir det mörkt igen. Hoppas att sommare kommer snart. aja imorn ska jag vara med Karro. Vi har inte bestämt nånting. Så vi har lite att planera. Och sen på tisdag så ska vi dra till sydpolen o bada. Det ska bli kul :) Nu så ska jag nog äta nått för ja menar varför inte. Byee


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards