Mαrizειιε

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Mαrizειιε - 28 februari 2014 23:47

Jaa du det undrar jag också! Varje dag den här veckan förutom en dag så har jag gott upp kl 9. "Men det är ju sovmorgon!" Ja men jag vill sova längre. Jag planerade att få sova till kl 10 varje morgon. KAnske till o med till 11 men nej det kom ju inte på tal. Måndag: Bara föör de så vet jag inte vad jag gjorde i måndags, vi hoppar över den så länge. Tisdag: Badhuset med Da Gurrrls. Onsdag: Make up store "kurs" Med Emma O Zabina. Torsdag: Forografering och filmkväll hemma hos pappa. Fredag: Fotografering fast idag så blev jag fotad av Cissi o igår något pro... idk. Det är min vecka det. I onsdags sov jag till halv 11 för att jag försov mig. Min dumma fakkin mobil ringde inte så aa. Så kan det gå. Jag fick ingen kurs för jag hittade inte presenkortet som man skulle ha med sej. Men nu ska jag sluta klaga. Eller jo en sak till. Imorn ska mamma o jag in till stan tidigt så inte mkt sovmorgon då heller. NU ska jag sluta klaga. Aja kollade ni på Lets Dance ikväll? Ja, jag med :D Jag hejjar på Simon, killen som jag inte kommer ihåg vad han heter och Tjejen som jag inte heller kommer ihåg va hon heter. Vem hejjar du på? Ahaa jo men dom var också bra. Jo men efter det så började mamma och jag kolla på en film som heter Touchy Feely. (Va tvungen att kolla upp det) Guuud vad dåligt minne jag haar! Jag har fortfarande inte kommit på vad jag gjorde i mondags, fast med å. Måndags* Men filmen var inte så bra så vi började kolla på The Ugly Truth. Mamma gick och la sej innnan filmen var slut så jag fick kolla klart själv. Men nu har den filmen slutat så jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag kan ju fixa bilderna ja tog till bildprojektet men har ingen bra photoshop sida o jag vill heller inte ladda ner nått shit. Så jag kan ju skriva massa fakta om mej (100 saker om mej) eller äta, eller båda haha.. Och där stängde jag nästan av datorn. Den paniken men iaf jag ska nog göra båda. Och så ska jag byta kanal för jag är inte så intresserand av Real Housewives of Miami. Så får skriva imorn när jag kommer tillbax från stan. Hejdå mina vänner ;) Byee


Nu kom jag på vad jag gjorde i måndags: Jag va ju mää Karro o bakade o hade skojj <3


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards