Mαrizειιε

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Mαrizειιε - 3 mars 2014 20:40

Ja du, varje gång jag ska gå in på Megashare så är det alltid någonting som inte funkar... T.ex När jag vill kolla på ett avsnitt av grimm (ja vill kolla om hela alltet) då blir allt bara vitt och det går inte kolla på nått. Efter fem minuters försök att kolla på ett ända avsnitt... Allt går bara åt skogen så jag började kolla på Awkward istället. Men självklart så skulle nått vara fel där oxå. Ljudet hamna helt efter så jag startade om sidan och nu går det inte att titta på heller. 

Idag har varit en tråkig dag. Jag låg kvar i sängen till kl 1 (på dagen xP) för jag är sjuk så jag befövde inte gå till skolan. Och nu tänker ni säkert "Om du sover hela dagen så kommer du inte vara trött kvällen innan du ska till skolan". Men i söndags natt så sov jag nästan ingenting... Jag är magsjuk så jag kommer ändå inte gå till skolan imorn heller. Men jaja Jag låg mest och spelade på IPaden och sånt. Sen har jag varit mycket inne på Facebook och lite ask ;) Jag har ingenting annat att göra. Jag saknar mina kompisar och hoppas att jag blir frisk snart så jag kan träffa dom igen :) Och jag är såååå glad för på Söndag så händer det en jätterolig sak! För er som inte vet så "arangerar", kan man nog kalla det, skolan en resa till Romme. Eller inte skolan utan, strunt samma jag säger skolan nu, För er som inte vet vad Romme är och vad man gör där så ska jag berätta det för er. Romme är e plats man åker till för att åka skidor och snowboard och sånt :) Så, det var väll ganska enkelt. I år så åker vi en person mer från gänget som åkte förra året. Jag, Elin, Sanne och en till. (hon gillar inte att bli nämnt på nätet och sånt, eller hon brukar inte vilja bli det) Iaf så ska vi åka på söndag men jag vet inte om vi ska sova hos Sanne i år igen som vi gjorde förra året :) Hur som hällst så ska det bli superkul. En sak till som är jättekul är att imorn så är det exakt en månad tills jag fyller 15! :D Guuud! Det ska bli så kuuul! Jag har mycket att planera men det mesta hänger på vädret. Jag har planerat efter att det ska vara fint väder men har ingen aning vad jag ska göra om det blir dåligt väder... Hoppas det blir bra väder. Nu vill ajg ha ett äpple. Byee <3 :D


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards