Mαrizειιε

Alla inlägg den 20 mars 2014

;^;

Av Mαrizειιε - 20 mars 2014 19:56

Jag har absolut ingen lust att skriva. Jag är så trött! Jag längtar seriöst tillbaka till skolan, ja vet, helt galet. Men efter att ha jobbat på bäverhyddan snart en hel vecka så... aa jag är bara helt utmattad. På ett helt annorlunda sätt än förra veckan. Det är bara så sorgligt, barnen är elaka. Och ja elak är ett ganska starkt ord, det är precis därför jag använde det. En liten unge sa till mej: "Vet du? Jag tycker du ser ful ut." Gud vad förvånad jag blev! Hur fan kan man bara säga så. Sen äre en annan unge som kan smocka till en annan men sen när hon får en smäll så springer hon fram o piper till fröken (mej). Och när hon gjorde det så sa jag: Men du slog ju henne. Och då helt plötsligt äre som om vi aldrig äns pratat. Hon trallar iväg som om hon inte äns träffat mej innan. Hon lixom lyssnar inte. Orden flyger in i ena örat och direk ut ur det andra. jaja nog om det. Imorn så ska jag hjälpa Da Unicorn med hennes designe på hennes blogg C: Det ska nog bli intressant. nu orkar jag inte skriva mer. Lov you guysssss ;) Byeeee


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards