Mαrizειιε

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Mαrizειιε - 16 mars 2014 20:52

 VECKA 9 - STÄDNING
 
055. Är du en organiserad person? - Nja sådär...
056. Bryr du dig om hur städat andra har det i sina hem när du besöker dem? - nej inte så mkt. Men jag vill ju helst inte komma hem till folk med möggel på golvet o väggarna...
057. Vem är det som städar hemma hos dig? - Mest mamma hahah men jag oxå..
058. Om någon hälsar på oannonserat, får du skämmas för hur det ser ut hemma? - nej så stökigt är det inte hehe
059. Länka en städprodukt du tycker är bra - ._. okeej HÄR
060. Hiss & Diss - Städning - Hiss: fint efteråt & Diss:  tråkigt ibland....
061. 5 saker som alltid ligger framme trots att du stör dig på dem - Ett skolfoto i vardagsrummet på mej när jag gick i 5:an :P
 

VECKA 10 - MELODIFESTIVALEN

 
062. Hur brukar du titta på Melodifestivalen? - inte så mycket i år..
063. Vad tycker du om programledarna i Melodifestivalen i år? - Dom är väll bra antar jag, har int sett dom så mycket
064. Brukar du rösta i Melodifestivalen? - Nej men jag kommer ihåg en gång hemma hos min kusin. Vi två röstade säkert 5 gånger VAR haahhahaa hennes pappa höll på att bli tokig ;)
065. Om du fick välja en artist som skulle medverka i Melodifestivalen, vem skulle det vara? - *kollar spotify* Laleh
066. Länka den bästa låten ur alla Melodifestivalens deltävlingar i år - men vafan man kan väll ha fler? kan länka en av de bästa enligt mej... Klicka HÄR
067. Hiss & Diss - Melodifestivalen - Hiss: Ganska bra låtar i år & Diss: Har ingen aning....
068. 5 låtar du gillat från Melodifestivalen, du får välja från alla år - All We Are - State of Drama | Yes We Can - Oscar Zia | Undo - Sanna Nilsen | Busy Doin Nothin - Ace Wilder | kommer inte på nå mer - unknown 
 
VECKA 11 - RESOR
 
069. Brukar du köpa souvenirer? - Aa oftast :) 
070. Charter eller resa på egen hand? Charter, är bara 14 såå (snart 15 btw)
071. Berätta om ett resemisstag - Sämsta hotellet på Rhodos... 
072. Om du bara fick välja ett resmål att besöka en vecka om året resten av livet, vilket blir det? - Karibien eller Tobago :D
073. Tipsa om ett resmål du gärna skulle vilja besöka - London :3
074. Hiss & Diss - Att resa - Hiss: Mycket att uppleva & Diss: Man saknar kompisarna ^^
075. 5 onödiga saker du alltid tar med på resan - För mycket smycken | Skor som jag inte äns kan använda x) | Kjolar | För mkt smink :P | papper o penna



http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html#ixzz2w9o2t7fR

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards