Mαrizειιε

Alla inlägg under februari 2014

Av Mαrizειιε - 5 februari 2014 08:06

Igår efter da scool så åkte Ami, Mange & Jag till Friskis o svettis. Eller förs hem till mej sen till henne o sen dit :P Men what ever. Så när vi kom dit så kunde inte varken Ami eller jag träna eftersom vi var tvugna att ha gått nån "rundvisning" eller nått. Så vi satte oss ner o kolla när Mange träna. Men efter en stund så bestämde vi att vi skulle gå till ica medans han tränade. För det blir ju inte så kul o sitta där en timme o glo så... aa Byee


/Marizelle

Av Mαrizειιε - 2 februari 2014 15:23

Som i ser så har jag ändrat en hel del på bloggen och testat lite saker. En ny header och ändrade färger för att det ska passa in. Jag är nöjd med resultatet. Lyssnar lite på musik och försökr ta det lite lungt innan jag ska träna. Idag så var jag nere i ishuset i åkte skridskor med pappa, syrran o lillebrorsan. Det var kul, sen så vid två så gick jag o käka på subway. Mums... Och när jag kom hem så hade mamma precis gått ivag för att gå på Zumba. Nu ska man väll ta o träna lite. Byee


 

 

/Marizelle

 

Av Mαrizειιε - 1 februari 2014 22:20

Idag så fick jag sovmorgon till 11. De var skönt, gick in på fb o lite sånt. "Oh ett meddelande :)". Tänkte jag. "oh SHIT!!!!!" :O Det jag fick se var inget någon ska behöva se! Det stog: "Visst är det idag vi ska på dop?" Jag tänkte bara oh nej! Jag hade totalt glömt bort. Men var det verkligen idag? Efter ett tag så kom det fram att det var idag och det var inte en lugn morgon. Sen så sa mamma: "Brukar inte dop vara vid 11 tiden?" Och vilken paniiik. Men som tur var så började det kl 13 men vi var tvugna att vara i kyrkan 1 timme innan för att förbereda allt. Så dev var bara att kaste sig upp och göra sej i ordning och kolla busstider. Jag han förstås inte käka utan fick springa till bussen. Jag kom fram 12.18 så jag vart lite sen men det gjorde inget. Eftersom att vi skulle vara kyrkvärdar så visste jag dock inte vad jag skulle ha på mej. Alla klännigar som jag har är för fancy så det fick bli svarta jeans och en rosa snygg tröja. Moa hade en jättefin klänning som passade till detta firende :) Cissi mådde inte så bra så hon stannade hemma. Men allt gick jättebra. Två från min skola var där. Barnet gnällde lite men det är ju inte så konstigt. Vem gillar att få vatten öst över huvudet? A, inte jag iaf. Sen så fick Moa o ja skjuts till vårsta och sen tog vi bussen mot tumba tillsammans. Mamma hade vart o köpt nya skridskor till mej o dom är gorgeous. å dom kommer till användning imorn. Ska åka skridskor med syrran :D Superkul, det var länge sedan bara vi gjorde nått tsm.


Aja nu har mamma o ja sett lite film, dags att prata om en annan person som jag älskar! En kille som som fyller 20 år idag. Han är en av de få vackraste killarna jag sett! Vill bara säga att han (bl.a) har hjälpt mej att hålla mej på bra humör. Även om jag haft the crapiest day så hjälper det med att söka på youtube: "Harry styles funny moments" eller "one direction funny moments". Efter bara några minuter så är jag genast på bättre humör.


Im nothing without you guys. And there is no

One Direction without you. Love you so much! <3

 

 


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards