Mαrizειιε

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Mαrizειιε - 15 december 2013 16:05

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen här på bloggen. Jag har nämligen varit borta hela helgen och jag har då inte haft tid till att blogga. I fredags så åkte jag hem efterskolan och väntade på att skjutsen skulle komma och hämta mig. Jag skulle stanna hela helgen hos mammas kompis. Så jag sov där och på kvällen kollade jag för första gången på årets julkalender. På lördagsmorgon gick jag upp först kl 8.30 Jag antar att mitt innersta jag kände för att titta på julkalendern igen. Majsen deras hund som hade sovigt med mej följde med mej upp. Efter några minuter kom även mammas kompis upp. Vi kollade ännu en gång på den grymt bra julkalendern. Sen Så hämtade Sanna upp mig o vi drog först iväg till sopstationen o sedan till stallet. Där mockade jag o fixade med höet. Sedan så gjorde jag i ordning Nonstop (hästen) och så red jag ut. Ägaren till Nonstop följde med. Och ägaren är inte Sanna nej xP Men iaf så sen duschade jag och så började det droppa in folk. Vi satte igång med julgodiset. Det var så stökigt men det hör ju till :D Sen så fick vi plocjka på oss godis. Vi kom hem igen vid tolvtiden. Jag gick o la mej med Majsan och somnade nästan direkt. Jag vaknade några gånger på morgonen men somnade om. Klockan 11 fick ja gå upp eftersom de andra skulle ut på promenad. Mer en dette orkar ja inte berätta om xD men jaja ja skriver imorn, det lovar jag. Då ska vi på julmarknad. Hejdå


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards