Mαrizειιε

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Mαrizειιε - 18 december 2013 23:07

Asså herre gud. Jag har börjat lyssna sönder The fooo. O låtarna fastnar så dom sitter fast hela dagen. Vad ska ja göra. Ja brukade typ aldrig lyssna på dom innan... O vissa av mina kompisar *harkling* tycker inta alls om dom. O jag vet man ska ju inte falla för grupptrycket. Så vi får väll se vad som händer :P De va allt Bye


/Marizelle

Av Mαrizειιε - 18 december 2013 13:05

Halojsan. Igår så sov vi i klassen (vi som ville) i skolan. Vi hade så jäkla kul, åt läsk tänkte jag men nej... vi åt chips o godis o sånt. vi drack läsk o spelade spel osv... Det var typ ingen som sov. Nästan alla var vakna hela natten utan att sova nått. Inte jag dock. Jag och johanna somade en stund. Jag sov kanske 40 min o hon typ 20 elr nått sånt. Så när vi vaknade så var jag som en säck med potatis. Jag vägrade att gå upp o somnade om även om Johanna o de andra försökte väcka mej. Men sån e jag, altid trött på morgonen. Så efter en halvdag i skolan med lite musik så fick vi våra betyg och jag är supreeeeglad. Men nu sitter jag i soffan med lite varmchoklad och russin (igen) :D och skriver + att jag tittar på tvn. Jaja vi ses väll eller nått Cx Bye <3 ;*


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards