Mαrizειιε

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Mαrizειιε - 30 december 2013 22:04

Jag har funderat länge på den här frågan. Det finns många som kan komma på 10 olika löften på 5 sekunder. Inte jag, jag måste ha tid att fundera. Jag funderat lite på vad för nyårslöfte jag ska ha. Men jag vill inte bara ha ett. Sanne o jag har iaf bestämt att i ja tror det va två månader, som vi ska bara ha flätat hår i skolan. Ja vet ja vet, det är en jättelång tide. Men vi gör det för att få håret att växa. Det låter galet, men det är sant. Så det ska vi göra. Jag ska Äta mer grönsaker o frukter. Jag älskar frukt så det blir inte så svårt. Sen fundera ja på om jag ska börja springa mer när det blir ljusare ute. Sen så vore ju kul att ha nån o springa med så säg bara till ;) Jag vill oxå säga att nu har katten anlänt. Hon ska stanna här över nyår. Så vi får hoppas att hon inte reagerar så mkt på raketerna. Men det kommer nog gå bra :) Ha det så kuligt och ha ett riktigt gott nytt år så får vi höras nästa år ;) Byee


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards