Mαrizειιε

Alla inlägg den 22 december 2013

Av Mαrizειιε - 22 december 2013 20:52

Ja nu börjar det dra ihop sig! En sak som bara gör mej så himla besviken är: INGEN F_CKING SNÖÖ!!! Buuu!

Haha men iaf så vill jag bara säga att jag skriver inget mer nu tills efter jul. MEN... Jag kommer lägga ut en eller flera låtar imorn :) Som förhoppningsvis drar upp julstämningen från marken. Så jag hoppas att ni får de ni önskar er i julklapp och så får vi "höras" mer efter julafton <3 Älskar er Bye GOD JUUUL!!! :*


/Marizelle

Av Mαrizειιε - 22 december 2013 14:31

Jippi! Haha nej men gud vad bra att jag kunde gå på just konsert i kyrkan eftersom nu dom här dagarna runt jul så skulle vi konfirmander gå till kyrkan på egen hand :) Så ikväll ska jag till kyrkan. Har målat naglarna också. Det är svart nagellack som bakgrund och stora glitterflingor i färgerna rosa, blå och guld. Tack Karro för det fin nagellacket :D ;* Iaf här kommer en bild just for you! Bye


/Marizelle


 

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards