Mαrizειιε

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Mαrizειιε - 19 december 2013 21:19

Halloj! Idag så åkte jag hem till Sanne och hade kul. Vi bakade pepparkakor. Vi hittade inge mjöl men det fick gå utan så vi testade. Det gick hyffsat bra. När vi stoppade in den första plåten i ugnen visste vi inte hur länge den skulle va där inne. Vi bestämde oss för att lita på magkänslan. Inget bra val! Dom vart sååå brända.. Andra plåten gick bättre bara de att pepparkakorna vart lite tjockare... aaah dumma pepparkakor >:( Imorn så ska vi till stan o kolla runt o kanske haffa lite.. vem vet ;) Iaf så ska vi dit så vi får väll hoppas på det bästa :) nu ska jag gå och öppna några... oh gud nu kände ja lukten av blommorna på bordet som mamma nämnde förut. okej tillbaka till de jag sa.. jag ska nå gå o öppna några luckor på min "lilla" kalender som min bästis gjort till mej :D Bye

 

/Marizelle

     

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards