Mαrizειιε

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Mαrizειιε - 21 december 2013 14:53

Hallojsan, idag får det bli en frågestund igen. Den kommer alltid vara tillgänglig så fråga när ni vill och jag kommer alltid svara :D Ha så kul :*


/Marizelle


En fråga bara, vill ni ha nån bild till varje frågestund? Isåfall får ni gärna komma med förslag hur NI vill att den ska se ut :) Bye 

Av Mαrizειιε - 21 december 2013 01:00

Gud klockan är redan 1 på ntten. Tiden går så fort. Jag tänkte kära en liten tag. Christmas tag... då kör vi


1. Hur mycket längtar du till julen?

Svar: Så mycket att jag kommer förvandlas till en ren

2. Vem vill du fira julen med?

Svar: Min mamma, släktingar o kompisar :D

3. Vad finns på ditt julbord?

Svar: Köttbullar, julskinka, korv, potatis o lax... Det är de sakerna jag kan garantera.

4. Vad gör du på julafton?

Svar: Jag o mamma kommer åka till en som heter Eva...

5. Vilken är den bästa julklappen du fått?

Svar: Min iphone tror jag (nu lät ja väldigt ego)

6. Vad ska du ha på dig på julafton i år?

Svar: En mörkblå spetsklänning :) kan lägga upp bild

7. Vilka två saker kommer va de sämsta sakerna med denna årets jul?

Svar: Det verkar inte komma nån snö o jag tror inte det det kommer nån tomte hem till oss :(

8. Vad ska du göra efter jul?

Svar: Jag vet inte riktigt. Va me kompisar o kanske rida nån gång. 

 

Okej det ve det. Ha det så bra nu ska jag duscha... Bye :*

 

/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards