Mαrizειιε

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Mαrizειιε - 1 januari 2014 14:54

Nja det skulle ja nog inte kunna säg. Dock så var det bättre än förra året. Då låg ja o syrran magsjuka i soffan när vi egentkigen skulle firat fullt friska hemma hos min moster. Denna gången så satt jag o mamma snorandes i soffan mamma o jag. Syrran fira hemma hos pappa. Men jag känner att jag börjar bli bättre. Ingen feber som jag hade igår. Wohoo. Igår käkade vi oxfilé med potatisgratäng och rödvinsås. Sen vart de filmer och varsin trisslott. På julafton när vi spelade julklappspelet så vann ja alltid paketen mad att slå två 4:or. Så när jag skrapade min trisslott så hade jag skrivit en fyra på min hand. O gissa vad? Ja vann. 60 kr kanske inte är så mycket men det är nånting. Så nu kan vi ju köpa två trisslotter till som vi kanske vinner lite mer på. De va allt ja ville berätta om mitt "nyårsfirande" :) Berätta gärna om ditt nyårsfirande. Vilka har du firat med? Vad gjorde du? Smällde du några raketer? Bye


/Marizelle


P.S Enhörning om du läser detta: Ja e inte kannibal!! D.S

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards