Mαrizειιε

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Mαrizειιε - 4 januari 2014 23:17

 

Av Mαrizειιε - 4 januari 2014 20:00

Jo eftersom jag känner att jag viill börja träna så vill inte jag göra det ensamt. Därför så har jag en ide om hur jag ska göra. En tränings kalender. Typ dag ett så tränar jag innomhus och dricker nyppiga smoothies. Dag två springer jag ett varv runt kvarteret. och så. Men jag kan ju lika gärna gå :P Men då blir det nog två varv. Men iaf ni fattar nog. Så jag kommer lägga upp minst en bild per kalenderdag. Kanske överraskar med en video, de vet man aldrig. såå jag ska nog börja med kalendern. Skriva lappar elr nått. Blanda o sen skriva nr på dom. Då vet jag ju inte vad jag har valt :) Så då blir det ju en överraskning för mej oxå. Vi hörs inom kort Byee


/Marizelle


http://borgstrommaren.bloggplatsen.se


http://unicornrandomness.bloggplatsen.se

Av Mαrizειιε - 4 januari 2014 16:48

Ja va vaken heela natten ända fram till kl 6 på morgonen. Sedan somade jag på soffan o sov till kl 9 då mamma kom in i vardagsrummet. Men ja vaknade bara till o somnade om. Kl 11 så kom mamma in med smör, pålägg o bröd. Jag åt frukost o somnade om igen. Sen vaknade jag av att mamma kom in med en piggelin. O jag älskar piggelin. Så då åt jag den o sen så kollade jag på tv. Men när jag vaknade då glassen kom in märkte jag att något saknades. Mamma hade nämligen, medans jag sov, dagit bort julpyntet på bänken och tagit ner kulorna från granen. Eftersom att vi har en plastgran så ska den ju packas ner. Vilket är ett riktigt tråkogt och jobbigt jobb. För nästan hela granen är fortfarande täckt med trådglitter. så efter ett tag så va allt borta. Nu sitter jag i soffa och tittar på Animal Planet Too cute. Jag är fortfarande förkyld och hes men jag hoppas att jag blir bättre snart. Bara jag fattar att jag måste sova på natten o inte på dagen. haha byee


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards