Mαrizειιε

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Mαrizειιε - 14 januari 2014 19:35

Längd och skostorlek? Typ 164 och 37/38
Vart bor du? Botkyrka
Bor tillsammans med? Min mamma <3
Bor du i villa eller lägenhet? Lägenhet
Vilket år tar du studenten? Vet inte har inte koll på det haha
Något jobb? Nepp
När gick du upp i morse? 6:15
När ska du sova? Vid halv 10 hade jag tänkt men vet inte
Duschat idag? Inte än
Kramat någon idag? Jaa många
Pussat någon idag? Nepp 

Dagens klädsel? Jeans linne m nät t-shrit (stavning) o en munkjacka
Dagens smink? Svart kajal, mascara, concealer och coverstick 
Vem kramade du senast? Min mamma
Har du pojk-/flickvän? Nepp

(favoriter)
Låt? Summer love - One direction
Mat? Gurka
Dryck? Päroncider
Färg? Bluee
Stad? London
Land? England
Ämne i skolan? Bild, idrott, slöjd och engelska


senaste:
Personen du tänkte på? Cissi
Gången du spydde? Vet inte, ett bra tag sen
Gången du grät? Vet inte det heller

Pizzan du åt? De va typ förra veckan elr nått
Gången du var i Göteborg? Länge sen
Gången du var i Stockholm? Asså jag ser det som att jag är i stockholm jast nu men....
Gången du var full? Har aldrig varit det
Gången du var hög? Har aldrig varit det heller

antingen eller:
Svart eller vitt? Vitt
Hund eller katt? Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma o myyysa
Tvspel eller datorspel? Tvspel men datorspel funkar oxå
Singel eller upptagen? Singel
Big Brother eller Paradise hotel? tittar inte på nått av dom men om ja måste välja så Paradise hotel
Blont eller brunt hår? Gillar båda men har blont
Mörk eller ljus ögonfärg? Ljus men mörk ögonfärg är oxå fiint
Choklad eller lakrits? Båda
Göteborg eller Stockholm? Stockholm
Högerhänt eller vänsterhänt? hööger
Coca cola eller fanta? Coca cola men fanta är oxå gott
Pizza eller kebab? Pizza
Randigt eller prickigt? Randigt
Älska eller älskas? Båda 
Leva eller dö? hahaah leva så klart ;)

antal:
Personer du älskar? 15-25 pers tror ja
Personer du hatar? None
Gånger du druckit alkohol? Asså jag har smakat vin o öl från mamma o pappa
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Inga haha
Glassar du ätit på en dag? 3 kanske
Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga än så länge
Personer du saknar just nu? Måånga

Gånger ditt hjärta brustit? Ett fåtal gånger
vem:

Vill du kyssa nu? My crusch ;)
Sjöng du senast för? Migsjälv
Spelade du tvspel med senast? Amilia o Linus (andreas oxå antar jag xD)
Vill du ta med på resa nu? Mina vänner
Vill du kasta en sten i huvudet på? Cissi för hon är så himla braa <3
Förtjänar att dö? Ingen
Är söt? Många
Vill du sova jämsides med i natt? Venne ;)
vad:

Gör dig glad? Komplimanger, leenden, kramar, mina vänner, my crusch... it goes on and on and on
Gör dig ledsen? Folk som gråter. Förut vare så att om nån grät så började ja gråta automatiskt
Vill du helst göra nu? Proppa i mig vattenmelon, majs och gurka
Önskar du att du slapp göra? Plugga
Vill du ha nu? Glass
Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar

Längtar du till? 9 mars
Tycker du om dina betyg? dom är väll helt okej antar jag
Ångrar du i ditt liv? Några småsaker bara

Är det bästa som hänt dig? När elin o ja fick reda på att vi skulle på 1D konsert :D
Hur mycket är klockan? 20:04

 


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards