Mαrizειιε

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Mαrizειιε - 2 januari 2014 09:14

I morse vaknade jag av mitt alarm som jag inte borde ha ställt. 10 över 6 gick alarmet. Men jag han inte somna tillräckligt djupt innan jag väctes igen. Av ett freaking bilalarm. Jag hade ingen aning om vad det var. Det lät som nån mobil som låg o vibrerade i nån kasse. Först letade jag men sen ringde jag till mamma som va på jobber för att fråga vad jag skulle göra. Då visade det sig att de va ett bilalarma som hållit på enda sen 4 på morgonen.... Så det fanns ju iget att göra förrutom att försöka somna om igen. Men efter allt letande så hade jag blivit pigg. Så jag tog med filten från sägen o gick ut till soffan i vardagsrummet.Så nu sitter ja här i soffan halv 10 o hör att larmet fortfarande låter.. Men jag ska nog ta nått o äte ;3 Bye


/Marizelle


P.S Jag tänkte igår att jag skulle lägga ut en video men nvill 

inte höra mej. Jag är så hes och försyld så det finns inte D.S

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards