Mαrizειιε

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Mαrizειιε - 27 januari 2014 16:54

Oh vad jobbigt, hade tänkt uppdatera bloggen idag men jag har drabbats av *trumvirvel*............ Hicka!

Hicka, som jag hatar. Så jobbigt. Iaf så här kommer frågorna och svaren :)


Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier? - Nja ganska, jag håller väll inte allt hemligt men samtidigt så kan man ju inte berätta allt. 
Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för? - Em kanske ask.fm?
Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner? - Jag vette fan vad det fins för typer men om jag får hitta på en eller nåt så är jag väll den som gillar att dela med mej av saker till mina kompisar. Lägger upp bilder lite då o då. Älskar o chatta ;)
Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli? - Vet inte, antingen Facebook eller Ask
Länka till en person / företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier http://borgstrommaren.bloggplatsen.se
Hiss & Diss - Sociala medier - Hiss- Ask (älskar ääsk) Diss- Bilddagboken :P

5 slags statusuppdateringar / inlägg du stör dig på på sociala medier - Hatar när folk skriver att dom t.ex suger på att teckna men sen när dom ritar så ritar dom som en fucking Picasso o.o

/Marizelle

 

P.s ny omröstning ;) :*

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards