Mαrizειιε

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Mαrizειιε - 11 januari 2014 18:03

Idag så gick jag ner till tumba igen o tittade runt lite. Hittade inte så mkt så gick hem igen :P När jag kom hem så va tvättmaskinen som vi nyss fått, den va instalerad så say goodby to the tvättstuga. Så skönt att vi slipper släpa ner massa tvättkassar ner till tvättstugan. Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och skriver. Hoppas ni har det bra alla där ute i världen :P Min kväll kan inte bli bättre. Musik i öronen o tvn på :) Lat men mysig kväll. Inga chips bara bubbelvatten. Jag håller fortfarande på med planering till den andra bloggen men just nu håller jag på att lära mej nya låtar. Så det kommer nog ta 2 dagar sen så kan jag kanske lägga ut min första cover :D Information kommer. Vi hörs bros. Byee ;*


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards