Mαrizειιε

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Mαrizειιε - 19 januari 2014 18:12

Orkar inte förklra så mkt men here we go: 


Detta är en utmaning då jag (du får oxå haka på) svarar på frågor. Kommer svara på frågorna samma dag alltså en gång i veckan. Varje vecka har ett tema. Så jag vill göra v.3 nu och så fortsätter jag bara som vanligt. Svarar varje måndag. Frågorna är redan ställda och finns på http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html så får du skrolla ner lite för att hitta frågorna och temat :D Ha så kul


Vilken är din favoritfilmgenre? - Drama för de flesta komedirena har blivit så tråkiga :/
Ser du helst på film hemma eller på bio? - Båda är roliga. Jag älskar att gå på bio men kan oxå kolla hemma
Vilken är din favoritskådespelare? - Ian Somerhalder
Om du fick leva i en film, vilken väljer du? - Asså jag vet inte om serie räknas men isf så The Vampire Diaries men annars  är filmen: Askungen 
Tipsa om vad du vill som har med film att göra whut?
Hiss & Diss - FilmerHiss: World War Z Diss: Ant Killer
5 filmer man inte får missa - World War Z, Mamma Mia (alltid bra) Dear John, Safe haven typ dom :)


Av Mαrizειιε - 19 januari 2014 17:31

Jätterkul :) vare... jo men vi hade roligt. Först läste vi ur bibeln och sjöng lite psalmer. Vi fick bröd som vi doppade i vin. Personligen så är det inte en smak som jag gillar jättemycket men det är ju helt okej. Sen så gick vi o läste ur bibeln tillsammans. Vi fick ett varsit armband (dom såg likadana ut) och så lekte vi en lek som kallas fotleken. Jag åke ut först kan jag erkänna direkt. Vi åt mackor till lunch. Själv åt jag typ femtioelva och tre kakor. Det var gott. Vi var ju där från kl 11 till kl 3 så vi hade gott om tid att umgås hehe.. När jag kom hem så var det dags att käka middag, köttbullar och pasta :3 gött!! Iaf så är helgen snart slut så jag hoppas att ni har haft en bra en. Jag har då bestämt mej för att nya omröstningar får komma på söndagar så en ny ska komma snart idag. Sen så på min nya blogg så vill jag ju försöka hålla mej till nåt slags schema men just nu får det bli att det kommer covers lite då och då. Hoppas det duger för tillfället. Nu ska jag gå o träna lite. Hare så bra <3 Byee


/Marizelle

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards