Mαrizειιε

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Mαrizειιε - 3 januari 2014 17:52

Här kommer lite bilder o beskrivningar på mina julklappar. Ja funderade på om ja skulle göra en video men eftersom att jag fortfarande är hes så bestämde ja mej; nej. Jag har ingen lust att ha ansvar för flera antal hjärtattcker så... Here we go! ;) 

 

Tofflor storlek 38/39 Från mamma

    

Sminkborste från kicks :) Från mamma

   

Okej de som de bara är en bild får bli så här stora :P Ett spel. Typ som viskleken fast på papper från mamma

 

Nagellack o småååpärlor. Pärlorna kan man ha både på naglarna o läpparna från mamma

   

Oral-B tandborse. De va två i men de va meningen att mamma skulle få en och jag en. Från mamma 

The sims 3 Övernaturligt som ni kan se hoppas ja ;) Från mamma


  

Tre hundra kr från Mammas kompis o hennes familj :)



 

Biokort från moster o hennes kille

  

Nagellack. Blå, guldglitter, lite glittrigröd, silverglitter, lila, grönglitter. Även om de står glitter så är det nagellack :)

Från mamma

 

En fridatidning från Majsan

 

Berlockarmband med tre berlocker. En lila discokula, en vit coversesko o en dalahäst från mamma

 

Örhänge (fast de va ju två av dom såklart) Stjärna i silver. Från mamma

 

örhänge (oxå två) haha aa men det är lite svårt att förklara men aa. Från mamma

 

Smyckesskriv i läder. Fejk tror ja cx iaf där i låg smyckerna som ja fick. Spegel o några fack o lådor :) Från mamma

   


Hoppas detta va bra även om bilderna va i ganska dålig kvalite och ljuset sög... Me aa tack för alla fina julklappar som va från familjen, Ja ville inte göra från vännerna eftersom ja inte fått alla än :) Men det kommer så aa. Hare bra. Hoppas ni fick lika fina julklappar som jag. Jag är jättenöjd. Kram kram Byee


/Marizelle






Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards