Mαrizειιε

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

oh no

Av Mαrizειιε - 25 januari 2014 13:48

Nej jak täker ite ha ett inlägg som börjar med: förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men... (om jag inte redan har det xD) Iaf så vill jag inte att det ska bli alldeles för stora mellanrum mellan inläggen så nu gör jag ett :P if u cant see that... Just nu sitter jag o lyssnar på misik.. Misik, vad är det? *Musik. Behöver hitta passande låtar till den andra bloggen och om jag nu ska till stan. Vi får se hur det blir med det. Jag har precis målat naglarna, again. Ska hem till min kusin som fyller år, så vi ska dit och käka middag, han ska få öppna lite presenter och sånt. Sen blir det väll att umgås o sen åka hem igen. Det ska bli kul att träffa släckten som man inte har träffat på länge. Om man inte räknar med att vi träffat varandra o sagt hej i skolan hehe. Känner mig stressad av ingen anledning. Jippi -.- Måste fundera på hur jag ska göra med håret oxå. Nu alla killar, ser ni vilket jälvla jobb det är att vara tjej. Ni gnäller alltid att vi tar så lång tid på oss. Jo det gör vi men det är mycket som måste fixas. Alla kvällar ska vara speciella så det tar tid. Ni behöver bara ta på er ett par jeans, en skjorta, ett par strumpor och lite vax i håret sen är ni klara. Vi tjejer måste hitta passande kläder... Tröja till jeans, linne o kjol eller klänning. Sen så ska vi sminka oss, ta på deo men det hoppas jag ni gör oxå :P Sen välja passande skor. Passande jacka :P Fixa håret sen i med massa krämer o shit. Fixa naglarna. Iaf så är det ett jävla jobb. I've made my point. Tack för att du stod ut med det. Om du inte gjorde det och bara skippade den delen så är det ok. Bara skönt för dig.... Nu ska jag gå och byta byxor och fixa håret o sminket.... Seeees Byee ❤❤


/Marizelle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mαrizειιε - 22 februari 2015 00:45

halloj :P  idag är det lördag.. nej för klockan är 00:48 så klockan är snart 1 och det är söndag hahahahah iaf så tänkte jag berätta om min vecka.. min hemska vecka..  I måndags så kom jag på att jag hade två lexor som skulle göras. Och det kom...

Av Mαrizειιε - 16 februari 2015 19:13

Nemen heej det var ett tag sedan :) Jag har egentligen inte så mycket att skriva men ville bara se till att uppdatera nåån gång. Jag va på bio förra helgen och såg Taken 3 och den var jättebra. Jag vet inte riktigt om den va bättre än 1:an men den va...

Av Mαrizειιε - 31 januari 2015 21:52

Idag så var jag och min bästis inne i Skärholmen centrum i ungefär 6 timmar. Vi tittade på klänningar, skor och smycken. Vi hittade inte så många klänningar som vi kunde ha men det fanns så många fina. Jag hittade en blå som jag blev lite kär i men d...

Av Mαrizειιε - 25 januari 2015 19:11

Igår va jag på kalas hos min kusin som fyllt 11. Vi hade det jättetrevligt. Han fick massor av pengar och ett kassaskop. Kassaskopet var verkligen en hitt. Efter en stund så blev det mat, köttfärssås med spagetti. Den bästaa jag någonsin ätit! När vi...

Av Mαrizειιε - 20 januari 2015 17:56

Idag så var det en ganska bra men lite för seg dag i skolan. Jag hade hemkunskap och bild så det var nog höjdpunkterna för denna dag. På hemkunskapen så bakade vi kladdkaka, eller ska jag säga rinnkaka istället? Vi hade inte tillräckligt med tid så d...

Jag


Hej Jag heter Hanna och är 15 år. Jag skriver lite om vad som händer och ibland kan det poppa upp en video! Hoppas du trivs ;)

Fråga Mig Någonting

16 besvarade frågor

Sök Vad Du Letar Efter

Rösta

Är det snö där du bor?
 Ja
 Nej
 Knappt
 Ja vi är insnöade!!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Mina Senaste Inlägg

Alla Kategorier

Arkiv

Rekommenderade Bloggar

Besöksstatistiken

Frågestunder

Music


Ovido - Quiz & Flashcards